Filosofie

Onze cliënten goed helpen, als meedenkende partner, vanuit een multidisciplinaire juridische aanpak is waar we voor staan. Onze kwaliteit en serviceniveau vormen daarbij de basis voor waardecreatie voor onze cliënten.

We zijn altijd bezig onszelf te verbeteren en staan open voor veranderingen. We maken daartoe bijvoorbeeld deel uit van diverse expertiseclubs en luisteren als LawyersforIT goed naar onze cliënten. Wij veranderen met de IT-branche mee en hebben de wens om zoveel mogelijk vooraan te staan bij die veranderingen. Zo mogelijk signaleren we de veranderingen voordat ze er zijn. Waardecreatie is voor ons een gevolg van onze focus op de inhoud en het denken in praktische oplossingen. Als niche kantoor hebben wij de vrijheid om snel te schakelen en bij te sturen. We streven naar lange termijn relaties. Met onze cliënten en met elkaar als team. Sinds 1985.

Tarieven

Wij vinden het belangrijk dat de kosten voorspelbaar en transparant zijn en geven hier bij aanvang van de zaak zoveel mogelijk duidelijkheid over. De uurtarieven die wij hanteren zijn afhankelijk van de senioriteit van de behandelend advocaat. Daarnaast bieden wij u de mogelijkheid om onder meer afspraken te maken over fixed fees, success fees, value based fees of een combinatie daarvan.

Reclame van Apple

Er gebeurt veel in de wereld en in de markt waardoor we worden geïnspireerd.

Een voorbeeld is de reclame van Apple Computer van 59 seconden in 1984: Briljant in durf en non-conformisme. De ironie van de boodschap van die reclamespot, Apple en privacy vandaag is bijzonder.

Digital age – end of lawyers?

Een ander voorbeeld is de vraag die Richard Susskind stelt over de toekomst van de advocatuur. Die vraag zorgt ervoor dat we continue bezig zijn om te kijken naar innovaties in ons vakgebied.

Golden Circle

Simon Sinek’s verhaal over de Golden Circle geeft ons te denken waar we mee bezig zijn.