Geschillencommissie elektronische communicatiediensten

 in IT-recht

Per brief van 19 november 2007 heeft staatssecretaris Heemskerk de Tweede Kamer ingelicht over de stand van zaken van de Geschillencommissie elektronische communicatiediensten (ECD).

Op 1 november 2007 is ECD van start gegaan. Internet gebruikers die problemen hebben met hun internetaanbieder kunnen met hun klachten terecht bij ECD. ECD maakt onderdeel uit van de Stichting Geschillencommissies voor Consumentzaken.

Op dit moment zijn KPN en @Home aangesloten bij ECD. Green ISP, Orange en Casema zullen zich naar verwachting binnenkort aansluiten bij ECD. Het streven is dat zoveel mogelijk aanbieders van elektronische communicatiediensten zich uiteindelijk zullen aansluiten bij ECD.

Recente berichten
  • 5 januari 2022

    Massa is kassa!

    Sil Kingma
    Dat is niet alleen de goudenregel voor de succesvolle exploitatie van Mark Gilles’ vakantieparken, maar ook voor de exploitatie van de Wet afwikkeling massaschade door investeringsfondsen. Eerst even kort terug in de tijd. Op 4 december 2019 zijn in het Staatsblad twee Koninklijke Besluiten gepubliceerd op het gebied van collectieve acties. Deze Besluiten bevestigen de
    Lees verder
  • 22 december 2021

    Interview in Advocatenblad 2021 | 10 ‘Teamspelers in de IT’

    Hanneke Slager
    Lees hier het gehele artikel dat recent is gepubliceerd in het Advocatenblad over ons IT-kantoor. Teamspelers in de IT, door Erik Jan Bolsius, Beeld Jean-Pierre Jans  
    Lees verder
  • 16 december 2021

    Het verbetertraject voor een HR-professional en de waarde van achteraf opgestelde verklaringen. 

    Marion Hagenaars
    Een verbetertraject is onder andere afhankelijk van het niveau en de kennis van de werknemer. Maar  wat betekent dit voor een (HR-)professional? En kan het ontbreken van een verbetertraject worden gerepareerd met achteraf opgestelde verklaringen?
    Lees verder

Plaats een reactie

Top