Google waardevolste merknaam ter wereld

 in Ondernemingsrecht

Volgens onderzoek van het Amerikaanse marktonderzoeksbureau Milward Brown is Google de waardevolste merknaam van 2007.

Op twee staat het industriële conglomeraat General Electric, gevolgd door Microsoft. Dat blijkt uit onderzoek van Milward Brown die op 23 april 2007 een top honderd publiceerde in samenwerking met The Financial Times.

Millward Brown bepaalt de waarde van de bedrijfsnaam op basis van de omzet, de investeringen en het groeipotentieel van het bedrijf.

Recente berichten
  • 2 juni 2020

    NOW 2.0

    Marion Hagenaars
    Op 29 mei jl. zijn enkele wijzigingen op de verlenging van de NOW aangekondigd (NOW 2.0). Hierna de (aangepaste) hoofdlijnen.
    Lees verder
  • 27 mei 2020

    NOW 2.0

    Marion Hagenaars
    Woensdag 20 mei jl. is de verlenging van de NOW aangekondigd (NOW 2.0). De looptijd is van juli tot en met december 2020. De nieuwe voorwaarden worden nog nader uitgewerkt, maar de hoofdlijnen zijn bekend.
    Lees verder
  • 15 april 2020

    7 tips voor IT-leveranciers bij aanbestedingen tijdens corona

    Wouter Huisman
    Alweer anderhalve maand geleden werd de eerste Nederlandse coronapatiënt vastgesteld. Inmiddels zijn we weer wat verder. Het coronavirus begint langzaam onderdeel te worden van het dagelijks leven en iedereen bereidt zich voor op de ‘1,5 meter-samenleving’. Zo ook in Aanbestedingsland.
    Lees verder

Plaats een reactie

Top