Google waardevolste merknaam ter wereld

 in Ondernemingsrecht

Volgens onderzoek van het Amerikaanse marktonderzoeksbureau Milward Brown is Google de waardevolste merknaam van 2007.

Op twee staat het industriële conglomeraat General Electric, gevolgd door Microsoft. Dat blijkt uit onderzoek van Milward Brown die op 23 april 2007 een top honderd publiceerde in samenwerking met The Financial Times.

Millward Brown bepaalt de waarde van de bedrijfsnaam op basis van de omzet, de investeringen en het groeipotentieel van het bedrijf.

Recente berichten
  • 22 mei 2019

    Ongewenst gedrag leidinggevende. Wat wordt er van de werkgever verwacht?

    Evelien van den Berg
    In een recente uitspraak heeft Hof ’s-Hertogenbosch nader invulling gegeven aan de zorgplicht die een werkgever heeft op grond van de Arbeidsomstandighedenwet.
    Lees verder
  • 24 april 2019

    Cocaïne op het werk

    Marion Hagenaars
    Cocaïne tijdens een bedrijfsuitje? Gedragsregels op orde? Werk en privé zijn gescheiden. Dat is in ieder geval het uitgangspunt. Als werkgever gaat u dus niet over het uitoefenen van gevaarlijke sporten, mishandeling van partners, uitlatingen op social media, wietplantages op zolder, drank- en drugsgebruik. Maar wat geldt tijdens bedrijfsuitjes?
    Lees verder
  • 2 april 2019

    Protection of health-related data: Council of Europe issues new guidelines

    Bob Cordemeyer
    The press release of the Council of Europe March 28, 2019: “ The Council of Europe has issued a set of guidelines to its 47 member states urging them to ensure, in law and practice, that the processing of health-related data is done in full respect of human rights, notably the right to privacy and
    Lees verder

Plaats een reactie

Top